tiistai 7. elokuuta 2012

Kuvia 7.8.2012 Terhi

Puolentoista viikon hiilarittomuus on antanut ekat tulokset. Turvotus poissa <3 



Vielä vähän rasvan polttoa (tai no aika paljon et kunnolla tulee absit näkymään)



Olihan sitä pakko testata taittuuko vielä siltakaareen ja kyllä se meni --> Tavoite  JYRKEMPI KAARI!
Rakastan tätä venytystä
Jooga-tunnilta opittua



TERHI
comments

4 kommenttia:

  1. Onhan sulla nyt upee kroppa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mutta matkaa on siihen Fitness-kuntoon =)

      Poista
  2. Hei, tsemppiä kilpailuun:)
    Kysymys; kuinka tuo hiilarittomuus toimii kun sulla on pieni lapsikin? Olen itse myös äiti, ja kiinnostaisi tietää kuinka saat pidettyä itse dieetin ja muulle perheelle teet sitten toista ruokaa vai..?
    Kiitos inspiraatiosta kuntoiluun :)

    -J.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei,
      ja kiitos tsempeistä! =)
      Kyllähän tuo hiilarittomuus menee tuossa kevyesti :)

      Ja juurikin niin että oma ruoka poikkeaa pojan lautasesta. Erillistä ruokaa harvemmin teen.

      Aamupala on itsellä rahkaa tai herajuomaa, jne. Syön sen jo ennen pojan heräämistä. Pojalle sitten aamupalaksi muroja, puuroa tai leipää ja jugurttia. Koulussahan poika saa lämpöisen ruoan ja välipalan.

      No sitten tulee tämän "kotipääruoan" aika. Aika tyypillistä ruokaa meillä on mm. kanaa/jauhelihaa + kananmunaa + salaatti/wokkia. Ohessa kiehahtaa pojalle lisukkeeksi nuudeleita/pastaa/perunaa/riisiä jossain muodossa.
      Syön siis itse siitä sen salaatin/wokin + lihat ja munat. Pojan lautasella on sitten vielä se pasta tai muu.
      Nuo kastikkeet ainakin meillä tehdään vehnäjauhoon joka aiheuttaa sen että nappaan välistä omat lihani ja teen kastikkeen loppuun. Oma lautaseni on siis 50% protskuu ja loput salaattia. Leipää en ota myöskään ruan kanssa.

      Hyvin yksinkertaista :) Vaatii vain hieman itsekuria kun oma ruoka mauttomampi..

      Tuossa linkissä on tekstin lopussa vähän kuvaa kuinka meillä valmistuu ruoka http://emmijaterhi.blogspot.fi/2012/08/tilannepaivitysta-body-fitness-fitness.html

      Siinä aika perussettiä (lihaa, munaa, riisiä ja kasviksia)

      Terhi

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.