keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Kiirettä pitää mutta kevät piristää! :)

Moikka hanipööt!

Juuri tulin sänkyyn pötköttämään ja ajattelin sallia pienet päivänokoset itselleni :) Kiirettä on ollut taas liikaa ja joutunut taas priorisoimaan asioita.. Valitettavasti blogi on ollut yksi niistä asioista joka kärsinyt kiireen vuoksi.. :/

Eilen tein mm. kivan työpäivän klo. 8-23.00 ja siinä välissä kävin vain muksun kanssa kaupassa ja tehtiin ruokaa.. Aamulla oli niin kova kiire että unohdin jopa tarkastaa pojan repun joten Junnu lähti kouluun ilman kirjoja ja se ottaa mua päähän.. :D Luin aamulla facepäivityksiä ja tuli Sara Sievisen päivitys vastaan:


https://www.facebook.com/IntensityPassionBelief/posts/687052904694953

Luettuani tän tajusin et mä oon niin samanlainen suorittaja :D nyt oon vähän oppinut jo hallitseen mutta kyl vieläkin on opittavaa :)

Pitää oppia pitämään paria rautaa tulessa samaan aikaan niin pysyy homma hallussa ja mielekkäänä :) kouluissakin oon ollut nyt pian 3 vuotta koko ajan töiden ohella :) parin viikon päästä viimeinen kouluviikonloppu :) sitten opiskelut tauolle :)

nyt kuitenkin nin työtilanne hyvä :) ei rästejä, treenit kulkee, asiakkaita sopivasti eli ei liikaa kerrallaan mutta tarpeeksi että omankin leivän saa ;) Tää työ ei tosiaa oo mikään miljoonabisnes ja vaikka pt:t maksaa ehkä monien mielestä paljon niin ei ne sit todellisuudessa saa siitä niin paljon rahaa kuin saattaa hintojen perusteella näyttää :) tää on aikaa vaativa työ jos haluaa oikeasti hoitaa työt kunnolla ja verottajat sun muut sitten tykkää napata kans aika isot siivut :D tää on kutsumusammatti sanon minä :) töissä 7 päivää viikossa ja töitä hoidetaan 24h vuorokausessa :) työpäivä voi mennä jotakuinkin niin että ohjaus 8-10, 13-15 ja 18-20 :) joten vapaa-aika ja omat treenit pitää tunkea tonne väleihin :) eikä se mua haittaa ollenkaan vaan päinvastoin rakastan sitä mutta koska elänyt koko elämän ihan erilaisella rytmillä niin tiettyä opettelua tämä alkuun vaati :)


Kaikki siis kunnossa ja nyt taas tilanteen herra ;D

No mut nyt lopetan mussutuksen, otan ansaitut päikkärit, käyn miehen kaa salilla, tehdään perheen kaa ruokaa ja hengaillaan ja illalla sitten vielä miehen kaa lempisarjojen uudet jaksot eli the walking dead ja game of thrones ❤️

tietoiskubloggauksia on tulossa myös vino pino :)



-Terhi- comments

2 kommenttia:

  1. Oon ehkä hieman hullu, mutta juuri sen verran sopivasti, että tuollaiset työajat olisi mulle täydelliset. Mulla keitti viime vuoden lopulla yli oli monta vuotta mennyt monenlaisessa. Opiskeluaikana kaikki vapaa-aika kului töissä, lapsi, muutto kotipaikkakunnalta pois tukiverkon läheltä, uudet opiskelut, oma yritys, mies teki pitkää päivää, bloggasin, yritin kantaa oman korteni kekoon, unohdin itseni, unohdettiin toisemme. Oli pakko pysähtyä miettimään mitä oikeasti haluan. Ja jo kauan sitten syttynyt ajatus PT:n työstä sai kunnon kipinän. Nyt menen omilla ehdoilla, mutta koko ajan olen varmempi, että juuri tätä mä haluan jakaa muillekin. Hyvää oloa. Toki oman yrityksen alkuvaiheessa tulee olemaan vielä rankempaa, mutta kuten säkin sanoit - mä olen nyt tilanteen tasalla ja hallitsen asioita, eikä ne mua.

    Kiitos sun avoimesta blogista, mukavaa kun voi niin samaistua johonkin. :)

    Sonja / Move2Flow

    VastaaPoista
  2. Moikka!

    Ihanaa kun on samanlaisia ihmisiä samanlaisilla "ongelmilla" :)

    Tuo itsensä unohtaminen helposti käy kun puuhaa kaikkea ja myös täällä koeteltu parisuhdetta juurikin ajanpuutteen vuoksi.. :/

    Ootko aloittanut jo pt-opiskelut? =) Tämä on kyllä antoisa työ <3

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.